
شنیدی بعضی وقت ها میگن من وتو میشیم ما...؟ xa0که میشه بعضی ها آرام بعضی ها بی قرار بعضی ها هم هیچ ، برگ ها شناور می شوند درسینه بادآدم ها رو به زمین پرنده ها روبه آسمان پرواز می کنند،وکسی هنوز قدم می زنددر کوچه های پاییزوگاهی می شمارد برگ هارا گاهی آواز می خواند. انگار همه دنیا اینجاست ولی سکوت مبهم همه جارا فرا می گیردبه جز صدایxa0 خش خش برگ ها انگار نه انگار... من اینجا هستم می بینم ،می شنوم و حس می کنم همه را...طبق معمول نرسیده به خیابان باران زودتر از من می رسد وانگار که شهر ته جیبمان را خو...
ادامه مطلب
دنیای شب و روز شنبه ها تا جمعه ها مجازی یا حقیقی؟ چه فرقی میکند میان دستان منو تو چه ابریشمی باشد تاهست جهان در اختیار اوست چه با اس ام اس چه با چت! فقط خواب های تو از آن من است وقتی هم که بیدار شدم مال تو کلیک! یاهو نیمباز فیس بوک...! xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 حالا اینجااز آن توست به شهر زن ها خوش امدید...! ...
ادامه مطلب