xa0همه چیز خوب بودزیباآرام می گذشت مثل قطارxa0ولی ساکت..!چرا که هنوز فاصله میانمن وتوسکوت بود وکلمهو اویزان بود واژه استادمیان ایستگاه تا مقصد...(فریدابراهیمی)تقدیم به استاد گران قدر وادبجناب اقای دکترحسین ستودهxa0xa0 ...